WECan Committees

#112.32.jpg

 Committees are formed to assist the Board of Directors in carrying out its responsibilities. The current, active committees are as follows.

Des comités sont formés pour aider le conseil d'administration à s'acquitter de ses responsabilités. Les comités actifs actuels sont les suivants.

Awards Committee / Youth promotion:  info@workingeq.ca

Tabulate competition results for WECan members; provide and distribute achieved awards.  

 

Conflict Resolution:  conflict@workingeq.ca

Receive, review and respond, reconcile any conflicts brought (in writing) to the attention of the committee

 

Events Committee:  events@workingeq.ca

Receives and reviews applications for sanctioned events, ensuring guidelines are met.  Provides support to event organizers as needed.

 

Financial Oversight Committee:   info@workingeq.ca

Performs quarterly and annual review of corporate finances and reports to AGM. 

 

Licensed Officials Program: info@workingeq.ca

Educate, develop and license Judges and Technical Delegates.

 

Marketing: info@workingeq.ca

Promote and increase awareness of the corporation and the sport of working equitation in Canada.

 

Newsletter: info@workingeq.ca

Distributes monthly newsletter to members

 

Policies/Procedures:  info@workingeq.ca

Compilates and formats policies as set by the BOD

 

Rules Committee:  info@workingeq.ca

Receives proposed changes, reviews, and makes recommendations to BOD for approval each year.

 

Sponsorship: info@workingeq.ca

Acquire sponsorship, financial, or ‘in-kind’ for national corporation and programs

 

Translation Committee: info@workingeq.ca

Translate into French all corporate documents, competition rules, newsletters, etc.

 

WECan FB page: info@workingeq.ca

Monitors and updates national Facebook page

Comité des prix / Promotion jeunesse: info@workingeq.ca

Compiler les résultats des compétitions pour les membres de WECan; fournir et distribuer les récompenses obtenues.

 

Résolution de conflits: conflict@workingeq.ca

Recevoir, examiner et répondre, réconcilier tout conflit porté (par écrit) à l'attention du comité.

 

Comité des événements: events@workingeq.ca

Reçoit et examine les demandes d'événements sanctionnés, en s'assurant que les directives sont respectées. Fournit un soutien aux organisateurs d'événements au besoin.

 

Comité de surveillance financière: info@workingeq.ca

Effectue un examen trimestriel et annuel des finances de l'entreprise et fait rapport à l'AGA.

 

Programme des officiels autorisés: info@workingeq.ca

Éduquer, développer et licencier les juges et les délégués techniques.

 

Marketing: info@workingeq.ca

Promouvoir et accroître la notoriété de l'entreprise et du sport d'Équitation de Travail au Canada.

Infolettre: info@workingeq.ca

Distribue l'infolettre mensuelle aux membres.

 

Politiques / procédures: info@workingeq.ca

Compile et met en forme les politiques définies par le BOD.

 

Comité des règlements: info@workingeq.ca

Reçoit les modifications proposées, examine et fait des recommandations au conseil d'administration pour approbation chaque année.

 

Commandites: info@workingeq.ca

Établir un parrainage, financier ou autre, avec des entreprises et des programmes nationaux.

 

Comité de traduction: info@workingeq.ca

Traduire en français tous les documents d'entreprise, règlements pour la compétition, infolettres, etc.

 

Page Facebook de WECan: info@workingeq.ca

Surveille et met à jour la page Facebook nationale.

136
185
191
041
240
131
124
003
TIVL7259